loading...
دختر ها کلیک کنند !!
payegan بازدید : 31 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

۱. ترس، اضطراب و استرس را در خود از بین می‌برید. نمی‌توانید در عین حال شاد و افسرده باشید. این غیرممکن است. وقتی تصمیم می‌گیرید درون خودتان مثبت باشید، منفی‌ها دیگر باید بیرون بروند. درست مثل وارد شدن به یک اتاق تاریک می‌ماند؛ شما سر تاریکی داد نمی‌زنید و نمی‌گویید که باید از آنجا بیرون برود. سعی نمی‌کنید آن را بگیرید و جسم آن را از اتاق بیرون بینذازید تا نور بتواند داخل شود. شما آن را نادیده می‌گیرید چون می‌دانید که کاری که باید بکنید این است که خیلی ساده کلید برق را بزنید و همان موقع نور وارد خواهد شد. وقتی نور باشد، تاریکی اتوماتیک‌وار ناپدید می‌شود. هیچ جنگی نیست!

payegan بازدید : 33 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

لیلا بلوکات در چهارم آذرماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمدممجرد هست و دو خواهر و یک برادر داردهم اکنون ساکن اقدسیه استدر رشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده و ۳ سال کار تأتر انجام داده و در سال ۸۷ با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است….

 


payegan بازدید : 23 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
«خیلی وقت‌ها قدرت یک تماس، نوازش، لبخند، کلام محبت‌آمیز، گوش شنوا، تحسین صادقانه یا کارهای محبت‌آمیز کوچک دیگری را دست‌کم می‌گیریم که همه قدرت تغییر یک زندگی را دارند.» ~ لئو اف. بوسکالیا
واقعیت این است که هیچ هنری پشت آن نیست. همین که فقط به دنیا آمده‌اید که شاد باشید، و می‌توانید این شادی را با آن لبخند زیبایتان نشان دهید. 

همه ما تا حدی می‌دانیم که یک لبخند واقعی چطور باید باشد. یک فرمول ساده دارد:

لبخند واقعی = لبخند تا جایی که چشم‌ها جمع شوند
payegan بازدید : 22 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

زیبا بروفه (زاده ۱۳۵۴ تهران) بازیگر ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر سینما

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳۵۴

تهران، ایران

همسر(ها) : پیام صابری

زیبا بروفه متولد ۱۳۵۴ تهران، حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد. زیبا بروفه فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. او همسر پیام صابری چهره پرداز و بازیگر است.

 


payegan بازدید : 20 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر فرشید نوابی (بازیگر) است . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد . همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

 

payegan بازدید : 22 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
برای استفاده بردن از فواید پیاده‌روی آماده‌اید؟ ما به شما می‌گوییم چطور شروع کنید -- و چطور هر روز انگیزه‌ بیشتری پیدا کنید.

از همین امروز شروع کنید.

فواید پیاده‌روی را بشناسید

فعالیت جسمی حتماً نباید پیچیده باشد. چیزی به سادگی یک پیاده‌روی روزانه هم می‌تواند به شما کمک کند زندگی سالم‌تری داشته باشید.
payegan بازدید : 34 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: “ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

 در ضمن خداوردی ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

 

payegan بازدید : 17 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

پس از یک روز پر مشغله که با اتفاقات تلخ و شیرینی همراه بوده است، همیشه شب هنگام، پیش از آنکه بخواب فرو روید، فرصتی مناسب است برای اندیشیدن و تجزیه و تحلیل حوادثی که رخ داده، برای مرور رفتارها و کردارتان در برابر دیگران. در یک جمع بندی می توانید بسنجید که آیا روزی که گذشت برایتان مفید بوده است یا خیر و اینگونه قادر خواهید بود برای بهبود خود و بهتر کردن روزهای آینده تصمیم گیری کنید.

در این بخش به 10 مورد از مهمترین مسائلی که باید قبل از خواب به آنها فکر کنید را بیان می کنیم :

payegan بازدید : 27 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

ناهید محمودی متولد ٣٠بهمن ١٣۶٩ در تهران است.در مقطع متوسطه دارای دیپلم نمایش و در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده است.وی در سریال آوای باران نقش گلپری را برعهده داشت.

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 699
  • بازدید کلی : 5,549