loading...
دختر ها کلیک کنند !!
payegan بازدید : 85 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

نیلوفر شهیدی بازیگر تلویزیون و سینما و دختر اسفندیار شهیدی مدیر فیلمبرداری است که چند سالی است وارد این حوزه شده. از این بازیگر جوان مجموعه «به کجا چنین شتابان» که از شبکه پنجم سیماپخش شد که او در این سریال نقش مریم را بازی کرد.

 


او همچنین در فیلم سوم مهرشاد کارخانی با عنوان «سینما سوخته» بازی کرده که به نوعی اولین فیلم سینمایی وی محسوب می‌شود و هنوز اکران عمومی نشده است. البته شهیدی در کنار این دو کار، بازی در تله‌فیلم‌های مختلفی را نیز تجربه کرده است.
می‌توان به آینده این بازیگر جوان امیدوار بود، زیرا به دنبال نقش‌های متفاوتی است تا بتواند برای مخاطب خود تکراری نباشد.

payegan بازدید : 27 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

هدیه تهرانی در تاریخ ۴ تیر سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد . هدیه تهرانی یکی از محبوبترین و معروفترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. هدیه تهرانی در هیچ یک از کلاسهای بازیگری شرکت نکرده است. او در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی و درخشش در این فیلم خیلی زود بر سر زبانها افتاد و به عنوان چهره‌ای مطرح در سینمای ایران شناخته شد.

 

 

در سال ۱۳۸۸ هدیه تهرانی ۱۹۸ عکس خود را در طبقات مختلف خانه هنرمندان و در نمایشگاه عکس «آبان گان» به نمایش گذاشت.این عکس‌ها از ۵۰۰ هزار تا ۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود. او در جلسه‌ای که با نمایندگان رسانه‌ها در مورد این نمایشگاه داشت با انتقاد سخت آنان مواجه شد و با چشمانی گریان این جلسه را ترک کرد. در حالیکه هدیه تهرانی اعلام کرد که برای برگزاری این نمایشگاه ۲۲۰ میلیون تومان از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وام دریافت کرده، سخنگوی این سازمان مبلغ این وام را ۸۰ میلیون  و حمید بقایی رئیس سازمان ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

هدیه تهرانی، بازیگر، صبح سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۰ برای رسیدگی به پرونده چک برگشتی در دادگاه حاضر شد.

طراح نمایشگاه عکسی که تهرانی سال گذشته برگزار کرده بود، مدتی پیش از او شکایت کرد و پس از آن طی مراحل قانونی و مختلف صبح روز سه‌شنبه جلسه رسیدگی در مجتمع قضایی شهید قدوسی برگزار شد.

تهرانی در جلسه دادگاه حاضر شد و به دفاع از خود پرداخت. با نظر قاضی پرونده ختم جلسه رسیدگی اعلام و صدور حکم به آینده موکول شد.

payegan بازدید : 38 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

اندیشه فولادوند بازیگر ۲۷ ساله سینما اولین بار با ایفای نقشی در فیلم «سربازهای جمعه» مسعود کیمیایی به سینما آمد که باعث شده هنوز خیلی ها او را با «نقره» این فیلم بشناسند. با وجود پیشنهاد ها برای حضور در تلویزیون، تنها سینما را برگزیده و حضوری در تلویزیون نداشته است.

 

 

گفتنی است پیش از این در فیلم های «مریم مقدس»، «سربازهای جمعه»، «اپیزودهای سه گانه ستاره ها»، «سنگ کاغذ قیچی»، «چهارانگشتی»، «سن پترزبورگ» و «یک خاطره بگو حواسمو پرت کن (زندگی با چشمان بسته)» به ایفای نقش پرداخته است.

، فارغ التحصیل رشته فلسفه است ، در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام می داده ، سرگرمی اش دیدن فیلم و کتاب خواندن است ، همچنین وی هیچ نسبتی با حدیث فولادوند ندارد و فقط تشابه اسمی است.

اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بوده اما اولین حضورش به صورت حرفه ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود ، بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره های فریدون جیرانی به سینما باز می گردد و بعد از آن دوباره به فعالیتهای بازیگری خود ادامه می دهد ، وی علاوه بر بازیگری به صورت حرفه ای شعر هم می گوید ، وی سال ۱۳۷۹ کتاب شعرش را با نشر ثالث در جریان چاپ انداخت و در سال ۱۳۸۵ مجوز چاپ کتاب را دریافت کرد ، این اشعار شامل نوشته های او با نام عطسه های نحس است و یک آلبوم با نام شلیک کن رفیق که شامل سه قطعه ترانه ، سه شعر و یک قطعه درد و دل با اهالی جنگ است .

payegan بازدید : 35 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

پیمان معادی Peymān Moādi (زاده ۱۳۴۹ در نیویورک)کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر برجسته و موفق ایرانی است. او برای نقش آفرینی در فیلم‌های “جدایی نادر از سیمین “و “دربارهٔ الی ” به عنوان بازیگری صاحب سبک شناخته شده است.

 


پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۰ در نیویورک ، ایالات متحده به دنیا آمده است. او به عنوان فیلمنامه‌نویس با نگارش فیلمنامه آواز قو فعالیت خود را در سینما آغاز کرد و به مدت چند سال فیلمنامه های درخشان و پرفروشی از خود در سینما به جای گذاشت.اوبه عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی ظاهر شد و بازی ماندگاری از خود به جای گذاشت.
۲ سال بعد، او جایزهٔ خرس نقره‌ای، بهترین بازیگر مرد را برای فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی (۲۰۱۱) از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرد.

payegan بازدید : 23 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

همایش بزرگ مربیان برتر فوتبال به منظور اخذ مجوز برای فعالیت در باشگاهها، اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می‌شود. در این همایش سر الکس فرگوسن هم حضور خواهد داشت.

 

این همایش طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه در هتل المپیک برگزار خواهد شد. در این همایش 600 نفر از مربیان برتر فوتبال در دو بخش زنان و مردان که فاقد مجوز برای انجام کار مربیگری در باشگاهها و رقابت‌های لیگ برتر هستند، با شرکت در کلاسهای دانش افزایی که مورد تایید فیفا و AFC است، در پایان دوره گواهینامه اخذ مجوز برای فعالیت در باشگاهها دریافت خواهند کرد. 

 

 سر الکس فرگوسن به ایران می‌آید 

payegan بازدید : 70 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

یک شهروند امارات موفق شد تا گرانترین شماره تلفن جهان را بخرد.

 این فرد اماراتی در یک مزایده که از سوی شرکت مخابرات امارات برگزار شد، شماره تلفن 050777777 را به ارزش هشت میلیون درهم خریداری کرد.

این مزایده در حضور بیش از 700 نفر برای تصاحب شماره تلفن‌های رند برگزار شد.

شرکت مخابرات امارات 70 شماره تلفن از شماره‌های رند را در یک مزایده علنی برای دوست داران این نوع شماره‌ها عرضه کرد.

این مزایده همزمان از طریق ماهواره در برج خلیفه دبی و هتل قصر امارات ابوظبی برگزار شد و این در حالی است که نام خریدار به دلایل نامعلومی ذکر نشده است.

payegan بازدید : 24 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

رسانه‌های داخلی لبنان از اعترافات مردی خبر دادند که پس از فریب دادن تعدادی کودک، آنان را مورد تجاوز قرار داده است.

 پلیس لبنان اعلام کرد: پس از مراجعه پدر یکی از این کودکان به اداره پلیس و مطرح ساختن این ادعا که پسر ۱۳ ساله‌اش از سوی این مرد مورد تجاوز قرار گرفته، بررسی جزئیات این اقدام آغاز شد.

پدر این کودک همچنین مدعی شده که فرزندش مدت یک سال است مورد سوء استفاده این مرد ۲۰ ساله بوده است.

 

payegan بازدید : 36 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از احمد رضا فریدونی به اسم قصه زندگیم

ترانه : محمد مرادعلیان /  آهنگ و تنظیم : الیاس شرافتی

محمد زمانی گیتار : البرز رهگذر / میکس و مستر : حسین پورمعصومی

 

 

payegan بازدید : 26 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۵ اسفند ماه سال جاری اعلام کرده بود که دانشگاه ایرانیان را به رسمیت نمی شناسد و این موسسه نمی تواند اقدام به جذب دانشجو کند.دانشگاه ایرانیان نیز در پی این اظهار نظربیانیه ای منتشر کرد و ضمن غیر قانونی خواندن نظر وزارت علوم اعلام کرد که این دانشگاه همچنان به جذب دانشجو ادامه می دهد.

در این بین سید جواد هروی رییسه کمیته اموزش عالی کمیسیون اموزش و تحقیقاتف مصطفی افضلی فرد، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و سعد الله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزارت علوم در تاکید کردند که تمامی دانشگاه های کشور مکلف به ژیروی از دستورات دفتر گسترش وزارت علوم هستند و دانشگاه ایرانیان نمی تواند بدون مجوز وزارت علوم اقدام به پذیرش دانشجو کند.

payegan بازدید : 24 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است افرادی که کار بلد نبودند، بدهی‌های زیادی را برای این باشگاه رقم زدند.

محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این که محمد رویانیان باید پاسخگو به بدهی‌هایی از خود بر جای گذاشته باشد، اظهار کرد: باید از رویانیان پرسید چطور به خود اجازه داد که چنین بدهی‌هایی را به باشگاه تحمیل کند؟! چگونه توانست چنین افتضاحاتی را به بار آورد؟!

 

payegan بازدید : 28 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت:

بعد از آنکه مشخص شد می‌توان به راحتی با کارگردانان هالیوود گفتگو کرد و آرزوهای سردبیری را در قالب گفتگو گنجاند، شب گذشته خبرنگار نشریه بوووووق گفتگویی داغ و تکان دهنده با کاترین اشتون انجام داده که گزیده ای از آن را در ادامه می خوانید:

 

payegan بازدید : 31 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

۱. ترس، اضطراب و استرس را در خود از بین می‌برید. نمی‌توانید در عین حال شاد و افسرده باشید. این غیرممکن است. وقتی تصمیم می‌گیرید درون خودتان مثبت باشید، منفی‌ها دیگر باید بیرون بروند. درست مثل وارد شدن به یک اتاق تاریک می‌ماند؛ شما سر تاریکی داد نمی‌زنید و نمی‌گویید که باید از آنجا بیرون برود. سعی نمی‌کنید آن را بگیرید و جسم آن را از اتاق بیرون بینذازید تا نور بتواند داخل شود. شما آن را نادیده می‌گیرید چون می‌دانید که کاری که باید بکنید این است که خیلی ساده کلید برق را بزنید و همان موقع نور وارد خواهد شد. وقتی نور باشد، تاریکی اتوماتیک‌وار ناپدید می‌شود. هیچ جنگی نیست!

payegan بازدید : 33 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

لیلا بلوکات در چهارم آذرماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمدممجرد هست و دو خواهر و یک برادر داردهم اکنون ساکن اقدسیه استدر رشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده و ۳ سال کار تأتر انجام داده و در سال ۸۷ با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است….

 


payegan بازدید : 23 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
«خیلی وقت‌ها قدرت یک تماس، نوازش، لبخند، کلام محبت‌آمیز، گوش شنوا، تحسین صادقانه یا کارهای محبت‌آمیز کوچک دیگری را دست‌کم می‌گیریم که همه قدرت تغییر یک زندگی را دارند.» ~ لئو اف. بوسکالیا
واقعیت این است که هیچ هنری پشت آن نیست. همین که فقط به دنیا آمده‌اید که شاد باشید، و می‌توانید این شادی را با آن لبخند زیبایتان نشان دهید. 

همه ما تا حدی می‌دانیم که یک لبخند واقعی چطور باید باشد. یک فرمول ساده دارد:

لبخند واقعی = لبخند تا جایی که چشم‌ها جمع شوند
payegan بازدید : 22 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

زیبا بروفه (زاده ۱۳۵۴ تهران) بازیگر ایرانی است.

زمینه فعالیت : بازیگر سینما

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳۵۴

تهران، ایران

همسر(ها) : پیام صابری

زیبا بروفه متولد ۱۳۵۴ تهران، حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد. زیبا بروفه فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. او همسر پیام صابری چهره پرداز و بازیگر است.

 


payegan بازدید : 20 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر فرشید نوابی (بازیگر) است . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد . همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

 

payegan بازدید : 22 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)
برای استفاده بردن از فواید پیاده‌روی آماده‌اید؟ ما به شما می‌گوییم چطور شروع کنید -- و چطور هر روز انگیزه‌ بیشتری پیدا کنید.

از همین امروز شروع کنید.

فواید پیاده‌روی را بشناسید

فعالیت جسمی حتماً نباید پیچیده باشد. چیزی به سادگی یک پیاده‌روی روزانه هم می‌تواند به شما کمک کند زندگی سالم‌تری داشته باشید.
payegan بازدید : 34 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: “ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

 در ضمن خداوردی ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

 

payegan بازدید : 16 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

پس از یک روز پر مشغله که با اتفاقات تلخ و شیرینی همراه بوده است، همیشه شب هنگام، پیش از آنکه بخواب فرو روید، فرصتی مناسب است برای اندیشیدن و تجزیه و تحلیل حوادثی که رخ داده، برای مرور رفتارها و کردارتان در برابر دیگران. در یک جمع بندی می توانید بسنجید که آیا روزی که گذشت برایتان مفید بوده است یا خیر و اینگونه قادر خواهید بود برای بهبود خود و بهتر کردن روزهای آینده تصمیم گیری کنید.

در این بخش به 10 مورد از مهمترین مسائلی که باید قبل از خواب به آنها فکر کنید را بیان می کنیم :

payegan بازدید : 27 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

ناهید محمودی متولد ٣٠بهمن ١٣۶٩ در تهران است.در مقطع متوسطه دارای دیپلم نمایش و در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده است.وی در سریال آوای باران نقش گلپری را برعهده داشت.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 681
  • بازدید کلی : 5,531